Ο Ben Ho, επικεφαλής του τμήματος Marketing της HTC, φαίνεται πως υπέβαλε τη παραίτηση του, σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg, λιγότερο από δύο χρόνια μετά την ανάληψη των καθηκόντων του.
Ο κύριος λόγος της παραίτησης του Ben Ho φαίνεται να είναι η αποτυχία της τελευταίας διαφημιστικής “καμπάνιας” της εταιρείας που κόστισε ούτε λίγο ούτε πολύ 1 δισεκατομμύριο δολάρια χωρίς όμως να φέρει αντίστοιχα έσοδα στην εταιρεία. Παρά την παραίτησή του από τη συγκεκριμένη θέση, ο Ben Ho θα παραμείνει στην HTC μέχρι το τέλος του χρόνου.
Ταυτόχρονα ο Fred Liu, πρόεδρος του τμήματος Engineering and Operations, έχει σταματήσει να έχει ενεργό καθημερινό ρόλο στην εταιρεία, και ετοιμάζεται να αποχωρήσει με σύνταξη μετά από 16 χρόνια ενεργής υπηρεσίας.
Με τις περισσότερες μελλοντικές συσκευές της HTC να βρίσκονται ήδη στο στάδιο του σχεδιασμού, είναι μάλλον απίθανο οι δύο αυτές “απώλειες” της εταιρείας να έχουν άμεση επίπτωση στη γκάμα προϊόντων της.
Μένει να δούμε μόνο αν ο αντικαταστάτης του Ben Ho θα καταφέρει να προωθήσει με πιο επιτυχημένο τρόπο τις συσκευές της εταιρείας, ειδικά την εποχή που αυτή έχει αρχίσει να επιστρέφει στη κερδοφορία.