Μια ενδιαφέρουσα αλλαγή φαίνεται ότι έχει σκοπό να κάνει η Apple, δίνοντας τη δυνατότητα σε Developers εφαρμογών να προσφέρουν εκπτώσεις και σε ήδη υπάρχοντες συνδρομητές των υπηρεσιών τους.
Η λογική της Apple είναι προφανώς σωστή, αφού με αυτόν τον τρόπο θα μπορεί ο δημιουργός μιας εφαρμογής να “πείσει” κόσμο που την έχει ήδη δοκιμάσει ή έχει ήδη διακόψει τη συνδρομή του, να επιστρέψουν αν η προσφορά τους ενδιαφέρει. Η Apple ελέγχει πλήρως το σύστημα συνδρομών μέσω του Apple Store, και μέχρι σήμερα επέτρεπε στους δημιουργούς εφαρμογών να δίνουν δωρεάν δοκιμαστική περίοδο μόνο σε νέους συνδρομητές που ήθελαν να δοκιμάσουν για πρώτη φορά κάποια υπηρεσία.
Η Apple σκοπεύει να προσφέρει τρία διαφορετικά μοντέλα προσφορών, δωρεάν δοκιμαστική περίοδο, μηνιαία χρήση σε μειωμένη τιμή, και εφάπαξ πληρωμή μια φορά σε χαμηλότερη τιμή. Οι Developers μάλιστα θα έχουν τη δυνατότητα να “τρέχουν” ταυτόχρονα και τα τρια είδη προσφορών προκειμένου να δουν ποιο από αυτά ταιριάζει καλύτερα στους πελάτες τους.
Οι αλλαγές αυτές θα αρχίσουν να προσφέρονται στους Developers με την κυκλοφορία του iOS 12.2 και του MacOS 10.14.4, ενώ οι αλλαγές αυτές δεν θα αλλάξουν το μοντέλο που χρησιμοποιεί η εταιρεία στο ποσοστό που κρατάει από την κάθε συνδρομή. Αυτό θα παραμείνει στο 30%, που αρκετές εταιρείες θεωρούν ήδη ιδιαίτερα υψηλό και αναζητούν τρόπους να το αποφύγουν. Το Netflix δεν επιτρέπει πλέον την ανανέωση της συνδρομής που έχει κάποιος μέσω του Apple Pay για αυτόν ακριβώς τον λόγο, ενώ και το Fortnite δεν επιτρέπει την αγορά μέσω του παιχνιδιού.
Λίγο περισσότερο από μια 10ετία σε επίσημα service, έχοντας επισκευάσει μερικές… χιλιάδες τηλέφωνα, από την εποχή που δεν ήταν ακόμα “smartphones”. Βρήκα περισσότερο ενδιαφέρον στη δοκιμή τους, την δημιουργία αναλυτικών reviews και video για κάθε ένα από αυτά! Gaming και οδήγηση οι αγάπες μου εκτός του χώρου της τεχνολογίας