H Βeat, η κορυφαία εφαρμογή κλήσης ταξί για κινητά στην Ελλάδα, ανακοινώνει τη δυνατότητα κλήσης ταξί και μέσω τηλεφωνικής γραμμής για τους επιβάτες της σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Η νέα υπηρεσία έρχεται σε μια περίοδο όπου η μετακίνησή μας έχει πολλούς περιορισμούς και ιδιαιτερότητες, θέλοντας να δώσει πρόσβαση στις υπηρεσίες και το στόλο της Beat σε άτομα μεγαλύτερης ηλικίας που δεν είναι εξοικειωμένα με την τεχνολογία, αλλά και σε άτομα με ειδικές απαιτήσεις μετακίνησης.
Mέσω της τηλεφωνικής γραμμής οι επιβάτες μπορούν:
- Να καλέσουν ένα ταξί άμεσα, όπως ακριβώς γίνεται και μέσω της εφαρμογής. Για να καλέσουν ταξί τηλεφωνικά, δεν απαιτείται να είναι εγγεγραμμένοι στην εφαρμογή.
- Να στείλουν ή να λάβουν ασυνόδευτο δέμα σε οικείους ή συνεργάτες, για όσους θέλουν άμεση μεταφορά και δε μπορούν να το κάνουν λόγω της καραντίνας.
- Να κλείσουν ραντεβού για μια διαδρομή που θέλουν να πραγματοποιήσουν αργότερα ή την επόμενη μέρα.
- Να καλέσουν πάνω από ένα ταξί την ίδια στιγμή, κάτι ιδιαίτερα σημαντικό τη στιγμή που επιτρέπεται μόνο ένας επιβάτης ανά όχημα λόγω των μέτρων που έχουν ληφθεί από την κυβέρνηση ενάντια στην εξάπλωση του κορονοϊού.
- Να βρουν ταξί που να δέχεται μικρά κατοικίδια, για τις απαραίτητες επισκέψεις στον κτηνίατρο.
- Να ζητήσουν ταξί με POS, καθώς οι ανέπαφες συναλλαγές κερδίζουν ολοένα έδαφος ως πιο ασφαλείς συναλλαγές λόγω πανδημίας.
- Να αναζητήσουν ταξί με παιδικό κάθισμα.
Η υπηρεσία λειτουργεί όλο το 24ώρο και είναι δωρεάν για το κοινό. Όπως πάντα, ο επιβάτης πληρώνει μόνο τον οδηγό του. Τα τηλέφωνα στα οποία μπορεί να απευθυνθεί το κοινό είναι:

Λίγο περισσότερο από μια 10ετία σε επίσημα service, έχοντας επισκευάσει μερικές… χιλιάδες τηλέφωνα, από την εποχή που δεν ήταν ακόμα “smartphones”. Βρήκα περισσότερο ενδιαφέρον στη δοκιμή τους, την δημιουργία αναλυτικών reviews και video για κάθε ένα από αυτά! Gaming και οδήγηση οι αγάπες μου εκτός του χώρου της τεχνολογίας