Αρχικη ΕΛΛΑΔΑ Η Huawei κατέλαβε την πρώτη θέση στην παγκόσμια αγορά wearable συσκευών σύμφωνα με το IDC για τα πρώτα τρία τρίμηνα του 2024

Η Huawei κατέλαβε την πρώτη θέση στην παγκόσμια αγορά wearable συσκευών σύμφωνα με το IDC για τα πρώτα τρία τρίμηνα του 2024

απο Kostas Gliatiotis

Η Huawei κατετάγη πρώτη στην τριμηνιαία έκθεση παρακολούθησης της παγκόσμιας αγοράς wearable συσκευών της IDC, για τα τρία πρώτα τρίμηνα του 2024. Φημισμένη για τα προϊόντα αιχμής που συνδυάζουν καινοτόμα χαρακτηριστικά υγείας και φυσικής κατάστασης με μοντέρνα σχέδια, κατατάσσονται σταθερά στην κορυφή της αγοράς στα τρία τέταρτα της χρονιάς και αποτελεί απόδειξη της ηγετικής θέσης της Huawei στον κλάδο. Αυτή η αναγνώριση υπογραμμίζει τη σημαντική επιτυχία και την αφοσίωση της εταιρείας να φέρει επανάσταση στην αγορά τεχνολογίας wearable συσκευών.

Η HUAWEI ηγείται της παγκόσμιας αγοράς Wearable συσκευών

Η τελευταία Τριμηνιαία Έκθεση Παρακολούθησης της Παγκόσμιας Αγοράς wearable συσκευών της IDC δείχνει ότι παρά την παγκόσμια μείωση των αποστολών wearable συσκευών το 2024, η κινεζική αγορά διατήρησε εντυπωσιακό ρυθμό ανάπτυξης 20,1% από έτος σε έτος, ωθώντας την παγκόσμια επέκταση.

 

Η Huawei ξεχώρισε με το αξιοσημείωτο ποσοστό year-on-year αύξησης 44,3% στις παγκόσμιες αποστολές προϊόντων, κατακτώντας την πρώτη θέση με αξιοσημείωτο μερίδιο αγοράς 16,9% και κυριαρχώντας στην εγχώρια αγορά με 35,7%.

Wearables που κυκλοφόρησαν το 2024 και θεωρούνται «κλειδιά» αυτής της επιτυχίας

Φέτος, η Huawei έκανε πάταγο στην αγορά wearable συσκευών με μια σειρά πρωτοποριακών λανσαρισμάτων, συμπεριλαμβανομένων των HUAWEI WATCH FIT 3, HUAWEI WATCH GT 5 και HUAWEI WATCH D2.

 

Το HUAWEI WATCH D2 παρέχει ιατρικής ποιότητας 24ωρη παρακολούθηση της αρτηριακής πίεσης, ενώ το HUAWEI WATCH FIT 3 ενισχύει τη συνολική ευεξία ενσωματώνοντας λειτουργίες όπως η παρακολούθηση θερμίδων και η διατροφική ανάλυση.

 

Συνδυάζοντας ένα υπερσύγχρονο σύστημα HUAWEI TruSense με προηγμένες αθλητικές λειτουργίες, το HUAWEI WATCH GT 5 έχει γοητεύσει τις αγορές σε όλο τον κόσμο και έχει κερδίσει διακρίσεις από κορυφαία μέσα, όπως το WAREABLE και το ANDROID AUTHORITY.

 

Η Huawei αναδιαμορφώνει το τοπίο της τεχνολογικής καινοτομίας μέσω των προϊόντων της, θέτοντας νέα σημεία αναφοράς και καθοδηγώντας ενεργά το μέλλον της wearable τεχνολογίας υγείας, κάνοντας την υψηλής ποιότητας παρακολούθηση της υγείας προσβάσιμη, αλλά και πραγματικότητα για τους χρήστες σε όλο τον κόσμο.

Η Huawei έχει κάνει σημαντικά βήματα προόδου στην προσέλκυση καταναλωτών σε αγορές όπως η Ευρώπη, η Λατινική Αμερική, η περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού και οι αγορές της Μέσης Ανατολής, καθώς και της Αφρικής, ενισχύοντας και εφαρμόζοντας αποτελεσματικές στρατηγικές μάρκετινγκ.

Με τον Sir Mo Farah και την Pamela Reif ως Wearable Product Ambassadors της Huawei καθώς και με σημαντικές παρουσιάσεις προϊόντων σε πόλεις όπως το Ντουμπάι, τη Βαρκελώνη και τη Βραζιλία, η Huawei ενίσχυσε αποτελεσματικά τη σύνδεσή της με τους καταναλωτές σε όλο τον κόσμο, δημιουργώντας θετικές εντυπώσεις για τις νέες κυκλοφορίες της.

Οι στρατηγικές κινήσεις ενίσχυσαν την Huawei ως ηγέτη στη βιομηχανία των wearable συσκευών, γοητεύοντας τους χρήστες σε όλο τον κόσμο και ενισχύοντας τη δέσμευσή της να προσφέρει εξαιρετικά προϊόντα σε όλο τον κόσμο.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της Huawei ή τα παρακάτω links:

Facebook: HuaweimobileGR

Instagram: huaweimobilegr

Huawei Community

Σχετικά με τη Huawei

Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες της Huawei διατίθενται σε περισσότερες από 170 χώρες και χρησιμοποιούνται από το 1/3 του παγκόσμιου πληθυσμού. Η εταιρεία διαθέτει 14 κέντρα Έρευνας και Ανάπτυξης (R&D) σε Γερμανία, Σουηδία, Ρωσία, Ινδία και Κίνα. Το Huawei Consumer BG είναι ένας από τους τρεις πυλώνες της Huawei και καλύπτει την παραγωγή smartphones, PC, tablets, wearables, υπηρεσίες cloud, κλπ. Το παγκόσμιο δίκτυο της Huawei, χτίστηκε μέσα σε σχεδόν 30 χρόνια εξειδίκευσης στη βιομηχανία των τηλεπικοινωνιών και είναι προσηλωμένο στην παραγωγή και διάθεση των τελευταίων τεχνολογικών επιτευγμάτων στους πελάτες της, σε όλο τον κόσμο.

Huawei Mobile Services (HMS)

Το οικοσύστημα HMS της Huawei συνεχίζει να αναπτύσσεται και να εξελίσσεται με εντυπωσιακή ταχύτητα για να προσφέρει ανώτερες δυνατότητες στους χρήστες των Huawei συσκευών. Η Huawei συνεχίζει επίσης να επενδύει στην ανάπτυξη του δικού της καταστήματος εφαρμογών, AppGallery, το οποίο έχει περισσότερους από 580 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες, παγκοσμίως, εκ των οποίων πάνω από 45 εκατομμύρια στην Ευρώπη και συνεχώς ενσωματώνει χιλιάδες νέες εφαρμογές  Μέσω του AppGallery μπορούμε να βρούμε όλες τις δημοφιλείς εφαρμογές, όπως WhatsApp, Viber, Instagram, Facebook Messenger, TikTok, αλλά και πολλαπλές εφαρμογές που έχουν αναπτυχθεί σε τοπικό επίπεδο (Ελλάδα) όπως μεταξύ άλλων υπηρεσίες τραπεζών (Εθνική Τράπεζα, Τράπεζα Πειραιώς, Alpha Bank, Eurobank), παραγγελία φαγητού (e-Food, BOX), εύρεσης ταξί (Taxiplon), πάροχοι κινητής τηλεφωνίας (Cosmote, Vodafone, Wind), και άλλες.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της Huawei ή τα εξής links:

Facebook:  https://www.facebook.com/HuaweimobileGR/

Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobilegr/

Nεα και αρθρα που σε ενδιαφερουν

Γραψτε ενα σχολιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Στο In2mobile xρησιμοποιούμε cookies για να σας παρέχουμε την πιο σχετική εμπειρία, απομνημονεύοντας τις προτιμήσεις και τις επαναλαμβανόμενες επισκέψεις σας. Κάνοντας κλικ στο κουμπί «Αποδοχή», συμφωνείτε στη χρήση ΟΛΩΝ των cookies. Αποδοχή Διαβάσε περισσότερα

Verified by MonsterInsights