Η δημοφιλής υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης κυρίως επαγγελματικού χαρακτήρα LinkedIn αντιμετωπίζει στις Ηνωμένες Πολιτείες αγωγή απο χρήστες που θεωρούν πως το κοινωνικό δίκτυο κάνει “λανθασμένη” χρήση των δεδομένων τους.
Συγκεκριμένα, το LinkedIn ζητά απο τους χρήστες του να του παρέχουν πρόσβαση στη λίστα επαφών του e-mail τους ώστε να τους “βοηθήσει” να βρουν μέσω αυτού περισσότερες συνδέσεις στο κοινωνικό δίκτυο. Το πρόβλημα όμως είναι ο τρόπος με τον οποίο το LinkedIn στη συνέχεια χρησιμοποιεί αυτά τα στοιχεία. Το κοινωνικό δίκτυο δεν περιορίζεται στην αποστολή μιας και μόνο πρόσκλησης σε κάθε email αφού αν αυτός αρνηθεί τη πρόσκληση συνεχίζει κατά καιρόυς να στέλνει στο καθένα από αυτά “υπεθυμίσεις” μέχρι τελικά ο παραλήπτης να δεχθεί τη πρόσκληση.
Δικαίως λοιπόν μέλη του LinkedIn θεώρησαν πως η συγκεκριμένη πολιτική τους κάνει να φαίνονται οτι “επιμένουν” να τους δεχθεί κάποιος χωρίς στη πραγματικότητα να γνωρίζουν οι ίδιοι πως συμβαίνει κάτι τέτοιο. Ο Δικαστής Lucy H. Koh στο San Jose των Ηνωμένων Πολιτείων επέτρεψε τη συνέχιση της υπόθεσης σε δικαστήριο της Πολιτείας θεωρόντας πως οι χρήστες του LinkedIn δικαιούνται χρηματικής αποζημίωσης από τη στιγμή που το κοινωνικό δίκτυο δεν ενημερώνει στους όρους χρήσης των προσωπικών τους δεδομένων ότι πρόκειται να τα χρησιμοποιήσει επανηλλήμενα. Ο Δικαστής θεώρησε ( απολύτως λογικά) πως το LinkedIn αποσκοπεί σε αύξηση των χρηστών του μέσω αυτής της πολιτικής και αντιστοίχως των εσόδων του, με τρόπο για τον οποίο δεν ενημερώνει τους χρήστες του και ταυτόχρονα τους “εκθέτει”
Από την πλευρά του εκπρόσωπος του LinkedIn δήλωσε πως “θα συνεχίσουμε τη δικαστική μάχη αφού θεωρούμε πως οι ισχυρισμοί αυτοί δεν έχουν καμία βάση”
Λίγο περισσότερο από μια 10ετία σε επίσημα service, έχοντας επισκευάσει μερικές… χιλιάδες τηλέφωνα, από την εποχή που δεν ήταν ακόμα “smartphones”. Βρήκα περισσότερο ενδιαφέρον στη δοκιμή τους, την δημιουργία αναλυτικών reviews και video για κάθε ένα από αυτά! Gaming και οδήγηση οι αγάπες μου εκτός του χώρου της τεχνολογίας