«Ένα πλυντήριο μπορεί να είναι πλέον μικρό για μια οικογένεια που απέκτησε ακόμα ένα μέλος, μπορεί όμως να είναι μεγάλο για μια οικογένεια που πλένει στο χέρι». Με αυτή τη σκέψη και με σκοπό να δώσει χαρά και να βελτιώσει τη ζωή των συνανθρώπων μας που το έχουν ανάγκη, η Κωτσόβολος ξεκινά μια νέα πρωτοβουλία κοινωνικού χαρακτήρα, το πρόγραμμα «Second Home – Δεύτερο Σπίτι για τη συσκευή που δεν χρειάζεσαι». Μέσω του προγράμματος, η εταιρεία κινητοποιεί όσους έχουν μία συσκευή που δεν χρησιμοποιούν, να την προσφέρουν σε ένα σπίτι που αντιμετωπίζει οικονομικές δυσκολίες, βοηθώντας όλοι μαζί άπορες οικογένειες που στηρίζονται από τις δομές κοινωνικής στήριξης των Δήμων όπου ανήκουν.
Μέσω της πρωτοβουλίας «Second Home», η εταιρεία αξιοποιεί περαιτέρω το μεγάλο δίκτυο διανομής της προς όφελος της κοινωνίας, διευκολύνοντας όσους θέλουν να προσφέρουν μία συσκευή που δεν χρειάζονται, προκειμένου να επαναχρησιμοποιηθεί από οικογένειες που την έχουν πραγματική ανάγκη. Αν κάποιος έχει μία ή παραπάνω ηλεκτρική και ηλεκτρονική συσκευή (πλυντήριο, κουζίνα, ψυγείο, τηλεόραση, ηλεκτρονικός υπολογιστής), η οποία είτε είναι παλιά, είτε πλέον δε χρησιμοποιείται, μπορεί να την προσφέρει στην Κωτσόβολος, για να της βρει ένα «Δεύτερο Σπίτι». Η Κωτσόβολος αναλαμβάνει να παραλάβει τη συσκευή από οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδος δωρεάν[1], να την επισκευάσει και απολυμάνει, και η συσκευή να ακολουθήσει το δρόμο για τη νέα της οικογένεια. Στην περίπτωση που η συσκευή δεν επισκευάζεται, η εταιρεία αναλαμβάνει να την ανακυκλώσει ακολουθώντας τη διαδικασία Ανακύκλωσης της εταιρείας, διασφαλίζοντας το σωστό τρόπο αποσυναρμολόγησής της και προστασίας του περιβάλλοντος.
Η πρωτοβουλία «Second Home» της Κωτσόβολος θα ξεκινήσει πιλοτικά με συνεργάτες τρεις Δήμους της Ελλάδος και τις δομές κοινωνικής τους στήριξης: το Δήμο Αθηναίων, το Δήμο Θεσσαλονίκης και το Δήμο Κομοτηνής και το Δήμο Ιωαννίνων.. Με την αρωγή αυτών των Δήμων και των αντίστοιχων δομών τους, το πρόγραμμα της Κωτσόβολος θα έχει ως αποδέκτες τις οικογένειες αυτών των Δήμων, βάσει των στοιχείων που διατηρούνται, και έχουν ανάγκη για ηλεκτρικές συσκευές. Στο επόμενο διάστημα, η Κωτσόβολος έχει σκοπό να επεκτείνει το πρόγραμμα με τη συνεργασία ακόμα περισσότερων Δήμων ανά την Ελλάδα, προσφέροντας σε ακόμα περισσότερες οικογένειες τη δυνατότητα να βελτιώσουν τις συνθήκες διαβίωσής τους.
Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Δεύτερο Σπίτι», ο κ. Ανδρέας Αθανασόπουλος, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Dixons South-East Europe – Κωτσόβολος, δήλωσε κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου: «Το πρόγραμμα «Δεύτερο Σπίτι» αποτελεί την πιο μεγάλη διαρκή κοινωνική πρωτοβουλία της εταιρείας μας έως τώρα. Η Κωτσόβολος αποτελεί μια ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένη κοινωνικά εταιρεία και κάθε χρόνο η προσφορά μας προς την ελληνική κοινωνία είναι κάτι που μας κάνει υπερήφανους και μας δίνει χαρά ως σύνολο εργαζομένων, αλλά και ως ανθρώπων, τον καθένα ξεχωριστά. Αυτή η πρωτοβουλία ωστόσο, αποτελεί την πρώτη μας οργανωμένη προσπάθεια σε συνεργασία με κρατικούς φορείς, να προσφέρουμε σε συνανθρώπους μας, και αυτό την κάνει ξεχωριστή. Θέλουμε να ευχαριστήσουμε ιδιαίτερα τους Δήμους των Αθηνών, της Θεσσαλονίκης και της Κομοτηνής και τις ενδεδειγμένες δομές κοινωνικής στήριξής τους, που θα σταθούν πρώτοι αρωγοί και υποστηρικτές αυτής της πρωτοβουλίας μας και θα διασφαλίσουν ότι οικογένειες με πραγματικές ανάγκες θα είναι οι τελικοί αποδέκτες της προσφοράς μας. Τέλος, αποτελεί δέσμευση της Κωτσόβολος σε σύντομο χρονικό διάστημα να βοηθήσει ακόμα πιο πολλές οικογένειες σε ακόμα περισσότερους Δήμους ανά την Ελλάδα, ώστε να αποκτήσουν μια καλύτερη καθημερινότητα και να βελτιώσουν τις συνθήκες διαβίωσής τους».
Μάθετε περισσότερα για την πρωτοβουλία «Second Home – Δεύτερο Σπίτι για τη συσκευή που δεν χρειάζεσαι» και για το πώς η παλιά σας συσκευή θα μπορεί να αποκτήσει ένα νέο σπίτι, στο secondhome.kotsovolos.gr. Όλοι μπορούμε να γίνουμε μέρος αυτής της πρωτοβουλίας, ώστε να δώσουμε χαρά σε οικογένειες που το έχουν πραγματικά ανάγκη!
[1] Στην περίπτωση χρήσης γερανού, αναλαμβάνουμε να την παραλάβουμε, αλλά η χρέωση του γερανού πάει στον πελάτη.
Λίγο περισσότερο από μια 10ετία σε επίσημα service, έχοντας επισκευάσει μερικές… χιλιάδες τηλέφωνα, από την εποχή που δεν ήταν ακόμα “smartphones”. Βρήκα περισσότερο ενδιαφέρον στη δοκιμή τους, την δημιουργία αναλυτικών reviews και video για κάθε ένα από αυτά! Gaming και οδήγηση οι αγάπες μου εκτός του χώρου της τεχνολογίας