Αρχικη ΕΛΛΑΔΑ Canon: Γενέθλια 2 ετών για το Κέντρο Τεχνικής Υποστήριξης

Canon: Γενέθλια 2 ετών για το Κέντρο Τεχνικής Υποστήριξης

απο John Leondaris

Τα 2 χρόνια έκλεισε η επιτυχημένη λειτουργία στην Ελλάδα του Κέντρου Τεχνικής Υποστήριξης της Canon. Το κέντρο εξυπηρετεί τόσο τους Έλληνες ιδιώτες και εμπορικούς πελάτες, όσο και τους αντίστοιχους καταναλωτές σε μία σειρά άλλων χωρών, και αποτελεί μία ιδιαίτερα σημαντική επένδυση της εταιρείας σε παγκόσμιο επίπεδο.

Τα 2 χρόνια λειτουργίας γιορτάστηκαν σε ειδική εκδήλωση, στην οποία παρευρέθηκε και ο Ιάπωνας πρέσβης στη Ελλάδα, Yasuhiro Shimizu.

Το Κέντρο Υποστήριξης Προϊόντων, το οποίο διαχειρίζεται η Teleperformance Greece, εδρεύει στην Αθήνα και απασχολεί περισσότερα από 380 μέλη προσωπικού. Προσφέρει λύσεις σε πελάτες της Canon σε 24 χώρες σε 17 γλώσσες, καλύπτει το σύνολο του χαρτοφυλακίου προϊόντων της εταιρίας, τόσο για οικιακές, όσο και για επιχειρηματικές λύσεις, ενώ παράλληλα παρέχει υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών και τεχνική υποστήριξη.

Το κέντρο υποστήριξης διαχειρίζεται κάθε χρόνο πάνω από 900.000 τηλεφωνικές κλήσεις και πάνω από 540.000 αιτήματα μέσω e-mail. Η επικοινωνία αυτή στο σύνολό της αποτελείται από ερωτήματα που προέρχονται από επαγγελματίες πελάτες, ενώ περίπου 540.000 κλήσεις και 235.000 επικοινωνίες μέσω e-mail αφορούν αποκλειστικά καταναλωτικά προϊόντα.

Κατά την επίσκεψη στα κεντρικά γραφεία της Teleperformance, o Ιάπωνας πρέσβης σχολίασε ιδιαίτερα θετικά τη λειτουργία του κέντρου υποστήριξης της Canon, συνδέοντάς τη με την ευρύτερη σύσφιξη των σχέσεων μεταξύ Ελλάδας και Ιαπωνίας, με την ευκαιρία και του εορτασμού 120 χρόνων από την σύναψη του Συμφώνου Φιλίας, Εμπορίου και Ναυτιλίας μεταξύ των δύο χωρών, που υπογράφηκε το 1899.

Ο πρέσβης της Ιαπωνίας συνέδεσε επίσης το συγκεκριμένο έργο με τις πρόσφατες πρωτοβουλίες για στενότερη διμερή συνεργασία υπό το πρίσμα της απόφασης να μειωθούν δραστικά οι δασμοί μεταξύ Ιαπωνίας και χωρών της Ε.Ε., γεγονός που παρέχει τη βάση για περισσότερες ευκαιρίες επιχειρηματικής συνεργασίας.

Υπογράμμισε ακόμα πως αν ο κλάδος της ναυτιλίας υπήρξε παραδοσιακά σημείο αναφοράς των ισχυρών δεσμών μεταξύ των δύο χωρών, η υψηλή τεχνολογία μπορεί και πρέπει να καταστεί ο νέος πόλος επιχειρηματικών δράσεων τον 21ο αιώνα. Σύμφωνα με τον πρέσβη, η συγκεκριμένη επένδυση της Canon στην Ελλάδα, αποτελεί το υπόδειγμα, το οποίο οφείλουν να ακολουθήσουν κι άλλες Ιαπωνικές εταιρείες, έτσι ώστε να αποτελέσει ισχυρό θεμέλιο για την ενίσχυση των εμπορικών σχέσεων των δύο χωρών.

Από την πλευρά του ο Director Customer Support της Canon Europe, Hans van den Heuvel, εξήρε το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης που παρείχε όλο αυτό το διάστημα το κέντρο, ενώ τόνισε ότι το κέντρο ανταποκρίνεται άριστα στο σκοπό του, καθώς επίσης και ότι τόσο το ανθρώπινο δυναμικό, όσο και οι διαδικασίες που ακολουθούνται, ανταποκρίνονται άριστα στις υψηλές προδιαγραφές που είχαν εξ’ αρχής τεθεί ως προϋπόθεση της λειτουργίας του κέντρου στην χώρα μας.

Ο President of Continental Europe, Middle East & Africa του ομίλου Teleperformance, Ιωάννης Τουρκομάνης, σημείωσε από την πλευρά του: « Είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς που αναλάβαμε το συγκεκριμένο έργο, με το οποίο παρέχουμε στην Canon υπηρεσίες εξυπηρέτησης καταναλωτών και Εταιρικών πελατών, οι οποίες φιλοξενούνται στην Ελλάδα. Θεωρούμε ότι η επιτυχία του έργου στηρίζεται στην υψηλή εξειδίκευση, πείρα και τεχνογνωσία που έχουμε αναπτύξει, στην κάλυψη των αναγκών επικοινωνίας διεθνών ομίλων με τους πελάτες τους».

Τέλος, ο διευθύνων σύμβουλος της Canon Ελλάδας, Σωτήρης Παπαχρηστόπουλος, ανέφερε σχετικά: «Η εξαιρετικά σημαντική επένδυση του Κέντρου Υποστήριξης Προϊόντων της Canon στη χώρα μας υπογραμμίζει τη σταθερή βούληση της εταιρείας μας να ενισχύει την τοπική οικονομία και την αγορά εργασίας. Η μεγάλη επιτυχία του κέντρου μας υπογραμμίζει τη στρατηγικής σημασίας επένδυση που αξιοποιεί τους πολύτιμους ανθρώπινους πόρους της χώρας, τονίζει το υψηλότατο επίπεδο τεχνογνωσίας και άριστο επαγγελματισμό των στελεχών και των εργαζομένων μας, και δίνει σιγουριά στους χιλιάδες πιστούς μας πελάτες ότι μπορεί να τους παρέχει ταχύτατη, αξιόπιστη και πρακτική βοήθεια οποτεδήποτε κι αν τη χρειαστούν.».

Nεα και αρθρα που σε ενδιαφερουν

Γραψτε ενα σχολιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Στο In2mobile xρησιμοποιούμε cookies για να σας παρέχουμε την πιο σχετική εμπειρία, απομνημονεύοντας τις προτιμήσεις και τις επαναλαμβανόμενες επισκέψεις σας. Κάνοντας κλικ στο κουμπί «Αποδοχή», συμφωνείτε στη χρήση ΟΛΩΝ των cookies. Αποδοχή Διαβάσε περισσότερα

Verified by MonsterInsights