Η πολυαναμενόμενη είσοδος της αλυσίδας «Πλαίσιο» και στο χώρο των «λευκών» συσκευών είναι, εδώ και λίγες ημέρες, γεγονός.
Η πρόθεση βέβαια ήταν γνωστή «στους παροικούντες την Ιερουσαλήμ» εδώ κα περίπου 2 χρόνια, ενώ τα στελέχη της εταιρείας ανέφεραν ότι τα «λευκά» απασχολούσαν την επιχείρηση εδώ και μία πενταετία.
Έτσι, εδώ και μερικές ημέρες, 5 καταστήματα της αλυσίδας απέκτησαν ξεχωριστά τμήματα που φιλοξενούν πλήθος «λευκών» συσκευών, από μικροσυσκευές μέχρι μεγάλες οικιακές συσκευές, δίνοντας, όπως ήταν αναμενόμενο, ιδιαίτερη έμφαση στην τεχνολογία, το smart home και το internet of things.
Πρόκειται για τα καταστήματα της Αγίας Παρασκευής, της Δάφνης, της Μεταμόρφωσης, της Καλαμαριάς στη Θεσσαλονίκη, ενώ η είσοδος στον κλάδο των «λευκών» συσκευών γιορτάστηκε με τα εγκαίνια του νέου καταστήματος επί της Πέτρου Ράλλη στο Ρέντη, όπου σε 3 ορόφους και σε συνολικό εμβαδό 3.000 τ.μ. εκτίθεται μία μεγάλη γκάμα από «λευκές» συσκευές, οι οποίες είναι κατηγοριοποιημένες με βάση τις ανάγκες του χρήστη, και όχι με βάση την τιμή.
Στο νέο κατάστημα δίνεται έμφαση στην «αξία» του προϊόντος, καθώς οι λευκές συσκευές, και ιδιαίτερα οι μεγάλες, δεν είναι συσκευές που αλλάζονται συχνά, συνεπώς η αξιοπιστία παίζει ιδιαίτερο ρόλο.
Αντίστοιχο ρόλο παίζει και η υποστήριξη, και στο θέμα αυτό η εταιρεία έχει δώσει μεγάλη βαρύτητα, καθώς εκτός από την υποστήριξη μετά την πώληση (με υπηρεσίες παράδοσης σε όλη την Ελλάδα, και υπηρεσίες εγκατάστασης και επέκτασης εγγύησης), διαθέτει και εξειδικευμένα στελέχη που μπορούν να δώσουν σωστές κατευθύνσεις στον πελάτη, ακόμα και να έρθουν στο σπίτι του και να κάνουν επιτόπου τη σχετική μελέτη για τις συσκευές που θέλει να αγοράσει. Σημειώνεται και η εγγύηση χαμηλότερης τιμής που δίνει η εταιρεία, σε σχέση με τους βασικούς ανταγωνιστές της.
Ένα ξεχωριστό τμήμα μέσα στο κατάστημα είναι αφιερωμένο στο smart home, με επίδειξη στην πράξη των δυνατοτήτων της τεχνολογίας στο συγκεκριμένο τομέα, έτσι ώστε ο πελάτης να έχει τη δυνατότητα να δει τα πρακτικά οφέλη και να μην τα διαβάζει μόνο από κάποιο έντυπο.
Ένα άλλο τμήμα είναι αφιερωμένο στην κουζίνα και στην τεχνολογία των συσκευών κουζίνας, όπου επίσης μπορεί να γίνει πρακτική επίδειξή τους.
Επίσης η αλυσίδα, συνεχίζοντας την παράδοση που έχει στην τεχνολογία με το δικό της λογότυπο «Turbo-X» σε μια σειρά προϊόντων, στις λευκές συσκευές καθιερώνει τα brands «Kentrix» και «Nuvelle» σε σειρά συσκευών αποκλειστικά δικής της διάθεσης και υποστήριξης.
Φυσικά στο νέο κατάστημα ο καταναλωτής θα βρει και όλες τις «μαύρες» συσκευές που θα βρει και στα άλλα καταστήματα της αλυσίδας, όπως επίσης και τα γραφικά είδη που έκαναν αρχικά γνωστή την αλυσίδα πριν πολλά χρόνια.
Όπως ανέφεραν επίσης τα στελέχη της εταιρείας, ήταν μια μεγάλη πρόκληση η εκπαίδευση των πωλητών στις λευκές συσκευές, αλλά και η άρτια ενημέρωση των καταναλωτών για αυτές από όλα τα διαθέσιμα κανάλια της εταιρείας.
Για το σκοπό αυτό, στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στη Μάνδρα στήθηκε ένα studio βιωματικής εκπαίδευσης όπου οι πωλητές πέρασαν πάνω από 10.000 ώρες εκπαίδευσης συνολικά, ενώ δημιουργήθηκαν και 500 επεξηγηματικά video αποκλειστικά για «λευκές» συσκευές.
Δημιουργήθηκε επίσης στις εγκαταστάσεις της Μαγούλας ξεχωριστό logistcs center μόνο για «λευκές» συσκευές, ώστε η εταιρεία να είναι σε θέση να ανταποκριθεί άμεσα στις ανάγκες τροφοδοσίας των καταστημάτων, αλλά και παράδοσης προς τους πελάτες.
Αξίζει επίσης να σημειωθεί πως η συνολική επένδυση για το νέο κατάστημα έφτασε στα 15 εκατ. ευρώ, ενώ για τη λειτουργία του προσλήφθηκαν πάνω από 40 στελέχη.