Barphone: Αυξάνει τις πωλήσεις της Jabra στην ελληνική αγορά

απο john leondaris

Κορυφώθηκε η πολυετής συνεργασία της ελληνικής εταιρίας τηλεπικοινωνιακών συστημάτων Barphone με την Jabra, που αποτελεί κορυφαία πολυεθνική εταιρεία λύσεων τεχνολογίας και ήχου, με πωλήσεις σε περισσότερες από 70 χώρες.

Συγκεκριμένα, η Jabra αναγνώρισε την Barphone ως Premium Partner, ως αναγνώριση της μεγάλης αύξησης των πωλήσεων που σημειώνει η ελληνική εταιρία τα τελευταία χρόνια όσον αφορά στην προώθηση των προϊόντων της Jabra στην ελληνική αγορά.

Η Barphone, τα τελευταία 20 χρόνια είναι και Business Partner της Avaya. Το 2017 ανακηρύχθηκε “Avaya Diamond Partner”, μια αναγνώριση που αποτελεί την ύψιστη βαθμίδα πιστοποίησης της Avaya.

Διαθέτοντας πάνω από 40 χρόνια εμπειρίας στον χώρο των τηλεπικοινωνιών, η Barphone μπορεί να εγγυηθεί την παροχή κορυφαίων λύσεων και υπηρεσιών, που καλύπτουν πλήρως τις ανάγκες των μεσαίων και μεγάλων επιχειρήσεων, με εξειδίκευση στα συστήματα CC, UC και Collaboration.

Η Jabra διαθέτει μια πλήρη γκάμα προηγμένων και καινοτομικών ασύρματων και ενσύρματων headsets και συσκευών ανοικτής ακρόασης (speakerphones). Η έμφαση σε τεχνολογίες αιχμής σε όλα τα στάδια σχεδίασης, κατασκευής και υποστήριξης των προϊόντων της έχει στόχο την απόδοση ποιοτικού ήχου, ανωτέρου επιπέδου εργονομίας, που διασφαλίζει τη βέλτιστη δυνατή εμπειρία των εργαζομένων.

Επιπλέον, οι προτάσεις της Jabra είναι πιστοποιημένες για χρήση και συνεργασία με κορυφαίες πλατφόρμες ολοκληρωμένης επικοινωνίας (Unified Communications) της Avaya, τις οποίες διαθέτει επί σειρά ετών στην ελληνική αγορά η Barphone.

Η Jabra αποτελεί από το 2011 Platinum Partner του προγράμματος Avaya DevConnect, μέσω του οποίου τα προϊόντα Jabra συνεργάζονται στενά με τις λύσεις ολοκληρωμένων επικοινωνιών της Avaya, με αποτέλεσμα μέγιστη ευκολία στην εγκατάσταση, ανώτερη απόδοση και χρηστικότητα, απόλυτη ευελιξία και εργονομία. Η συνεργασία των δύο εταιρειών επεκτείνεται στην κοινή ανάπτυξη τεχνολογιών και πιστοποιημένων προϊόντων για λύσεις Avaya και συγκεκριμένα για μια πληθώρα εφαρμογών στην τηλεφωνία IP, στην ενδοεταιρική επικοινωνία, στο mobility, στην αναγνώριση φυσικής ομιλίας, στην ψηφιακή τηλεφωνία και κάποιες ακόμα που αφορούν σε κάθετες λύσεις.

Ο managing director της Barphone, Πέτρος Θεριανός, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι που αναγνωρίστηκε η πολύχρονη συνεργασία μας με τη Jabra και ανακηρυχτήκαμε ως ο μόνος Premium Partner στην Ελλάδα. Έχοντας πλέον στο portfolio των λύσεων μας και τα προϊόντα της Jabra, γίναμε ακόμα πιο ευέλικτοι και ανταγωνιστικοί στην υλοποίηση έργων για μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις, προσφέροντας ασυναγώνιστη ποιότητα, κορυφαία τεχνικά χαρακτηριστικά και υποδειγματική εργονομία».

Η Barphone

Μετρώντας πάνω από 40 χρόνια παρουσίας στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών, η Barphone οδηγεί τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς στην ψηφιακή εποχή.

Μέχρι σήμερα έχει υποστηρίξει πάνω από 20 χιλιάδες θέσεις εργασίας, παρέχοντας την καλύτερη δυνατή υποστήριξη σε μερικούς από τους μεγαλύτερους επιχειρηματικούς κολοσσούς της ελληνικής αγοράς. Από το 2017 είναι Avaya Diamond Business Partner, μια αναγνώριση που αποτελεί την ύψιστη βαθμίδα πιστοποίησης της Avaya.

Η διάκριση αυτή είναι αποτέλεσμα της μακρόχρονης εμπειρίας της στην παροχή, εγκατάσταση και προγραμματισμό ολοκληρωμένων λύσεων επικοινωνίας, την ανάπτυξη λογισμικού, την εκπαίδευση και τεχνική υποστήριξη, ειδικά στις τηλεπικοινωνιακές λύσεις που αναπτύσσει η Avaya. Η Barphone διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία και εγγυάται το σχεδιασμό, την πώληση και την υποστήριξη των παγκοσμίως πρωτοποριακών τηλεπικοινωνιακών συστημάτων της Avaya.

Η Jabra

Η Jabra αποτελεί μέρος του ομίλου GN και είναι παγκόσμια πρωτοπόρος σε καινοτομικές λύσεις συστημάτων headset και τηλεπικοινωνίας. Η Jabra έχει αναδειχθεί ηγέτης στην ανάπτυξη λύσεων επικοινωνίας και ήχου, παρέχοντας συσκευές ήχου με κορυφαία απόδοση κλήσεων, ομιλίας αλλά και μουσικής, για την ενδυνάμωση τόσο των επιχειρηματικών πελατών, όσο και των καταναλωτών.

Τα επαγγελματικά ακουστικά, οι συσκευές ανοιχτής ακρόασης και οι ολοκληρωμένες λύσεις λογισμικού της εταιρείας έχουν σχεδιαστεί για κέντρα επικοινωνίας, επιχειρήσεις μικρού και μεγάλου μεγέθους και συμβάλλουν στην αύξηση της ικανοποίησης των πελατών, στη βελτίωση της παραγωγικότητας και στην καλύτερη συνεργασία μεταξύ των εργαζομένων.

Για προσωπική χρήση, τα ακουστικά της Jabra επιτρέπουν στους καταναλωτές να απολαμβάνουν μέγιστη ποιότητα ήχου, είτε πρόκειται για απλές τηλεφωνικές κλήσεις, είτε για αναπαραγωγή μουσικών και ηχητικών αρχείων από οποιοδήποτε κανάλι μετάδοσης (online και offline).

Nεα και αρθρα που σε ενδιαφερουν

Γραψτε ενα σχολιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.