Αρχικη APPS / GAMES FACEBOOK και INSTAGRAM σε έκδοση με μηνιαία συνδρομή

FACEBOOK και INSTAGRAM σε έκδοση με μηνιαία συνδρομή

απο Kostas Gliatiotis

Πριν από μερικές ημέρες, η META στην οποία ανήκει το Facebook, το Instagram αλλά και το WhatsApp, ανακοίνωσε μια έκδοση με μηνιαία χρέωση για το Facebook και το Instagram αρχικά. Στο συγκεκριμένο βίντεο, βλέπουμε αναλυτικά γιατί έγινε αυτό, πως ακριβώς λειτουργεί και φυσικά ξεκαθαρίζουμε ότι αν κάποιος δεν θέλει να πληρώσει τη μηνιαία αυτή συνδρομή, θα μπορεί να συνεχίσει να τα χρησιμοποιεί κανονικά, με διαφημίσεις όπως μέχρι και σήμερα.

Πριν από λίγο καιρό, η Ευρωπαϊκη Ένωση έθεσε σε ισχύ μια νομοθεσία που περιορίζει σωστά, και σημαντικά, τον τρόπο που πολλές εταιρίες μπορούν να διαχειρίζονται τα στατιστικά δεδομένα χρήσης που συλλέγουν από εφαρμογές και υπηρεσίες. Αυτό μεταξύ άλλων περιορίζει και καλά κάνει, τον τρόπο που η Meta μπορεί να εκμεταλλεύεται τα δεδομένα αυτά, για προβολή στοχευμένων διαφημίσεων σε Facebook, instagram και όχι μόνο, ανάλογα με τα ενδιαφέροντα του καθενός.

Η νομοθεσία μάλιστα, προχωρά ακόμα περισσότερο, και περιορίζει την δυνατότητα να “μοιράζονται” εφαρμογές και υπηρεσίες τα δεδομένα που συλλέγουν. Μέχρι σήμερα, η Meta  είχε την δυνατότητα τα στατιστικά δεδομένα που συλλέγει από το Facebook να τα χρησιμοποιεί σε διαφημίσεις στο instagram και φυσικά το αντίστροφο.

Όμως η νομοθεσία αυτή, φαίνεται ότι δεν είναι ξεκάθαρη στο πως υποχρεώνει εταιρείες όπως η Meta και φυσικά όχι μόνο αυτή, να δίνουν στους χρήστες των υπηρεσιών και εφαρμογών τους τη δυνατότητα να αρνηθούν τη συλλογή αυτή των δεδομένων. Έτσι προκειμένου προφανώς να μην έχει σημαντική μείωση στα έσοδα της η Meta, προσφέρει την δυνατότητα χρήσης των υπηρεσιών της με μηνιαία συνδρομή και θεωρητικά χωρίς διαφημίσεις.

Το κατά πόσο συμορφώνεται πλήρως με την νέα νομοθεσία, ειδικά με δεδομένο το κακό παρελθόν ειδικά στη χρήση των δεδομένων από χρήστες του Facebook είναι κάτι που μένει να φανεί το επόμενο χρονικό διάστημα.

Η ίδια νομοθεσία θέτει περιορισμούς φυσικά και σε άλλες εταιρείες όπως η Google και η Amazon, και μάλιστα μαζί με την Meta αναγνωρίζει την διαφορετική και πιο ισχυρή θέση που έχουν στην αγορά. Το πως αυτές οι εταιρείες και όχι μόνο, θα συμορφωθούν με όσα ζητάει πλέον η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

Nεα και αρθρα που σε ενδιαφερουν

Γραψτε ενα σχολιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Στο In2mobile xρησιμοποιούμε cookies για να σας παρέχουμε την πιο σχετική εμπειρία, απομνημονεύοντας τις προτιμήσεις και τις επαναλαμβανόμενες επισκέψεις σας. Κάνοντας κλικ στο κουμπί «Αποδοχή», συμφωνείτε στη χρήση ΟΛΩΝ των cookies. Αποδοχή Διαβάσε περισσότερα

Verified by MonsterInsights