Μπαταρία.
Το Xperia 5 έχει στο εσωτερικό του μια σχετικά μικρή μπαταρία με χωρητικότητα 3.140 mAh. Είναι δεδομένο ότι η εταιρεία έχει πολύ καλή παράδοση στο να πετυχαίνει πολύ καλούς χρόνους λειτουργίας με μπαταρίες μικρότερης χωρητικότητας από το συνηθισμένο.
Αυτό αφορά όμως την κατανάλωση ενέργειας σε κατάσταση αναμονής, και όχι κατά τη λειτουργία της συσκευής όπου δεν υπάρχει κάποιο «μαγικό» που μπορεί να κάνει η εταιρεία για να κρύψει τη μικρότερη αυτή χωρητικότητα.
Το Xperia 5 προσφέρει εντυπωσιακά πολλές, και σωστά δομημένες επιλογές για την διαχείριση της ενέργειας, με έναν τρόπο σημαντικά καλύτερο από σχεδόν κάθε εταιρεία του ανταγωνισμού του.
Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να πετύχει λίγο περισσότερο από μια ημέρα συνεχόμενης λειτουργίας σε «λογική» χρήση, και να βγάλει σχεδόν την ημέρα αυτή όταν κάποιος είναι πιο απαιτητικός με αυτό.
Στα θετικά, πρέπει να αναφέρουμε ότι υποστηρίζεται ταχεία φόρτιση με έως και 18W, και μάλιστα περιλαμβάνεται ο φορτιστής στη συσκευασία, κάτι που κάποιες φορές δεν ίσχυε για παλαιότερες συσκευές της Sony.
Συμπέρασμα.
Είναι δεδομένο ότι η Sony Mobile έχει ακόμα δρόμο μέχρι να ανακτήσει την εμπιστοσύνη του αγοραστικού κοινού, και για να το πετύχει αυτό πρέπει να συνεχίσει να σχεδιάζει κορυφαίες προτάσεις που να έχουν πραγματικά κάτι ξεχωριστό σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό τους.
Το Xperia 5 πετυχαίνει με σχεδόν απόλυτη επιτυχία αυτόν τον σκοπό, χάνει όμως σε έναν πολύ συγκεκριμένο τομέα, αυτόν της τιμής του. Στα 800 περίπου ευρώ που θα κοστίζει επίσημα στη χώρα μας, βρίσκεται αντιμέτωπο με προτάσεις του ανταγωνισμού του που είναι συνολικά καλύτερες σε έναν ή και περισσότερους τομείς.
Αυτό δεν αναιρεί το ότι η εταιρεία έχει σχεδιάσει μια όντως κορυφαία πρόταση όμως, που έχει όλες τις δυνατότητες που θα περίμενε ακόμα και ο πιο απαιτητικός χρήστης . Πιθανόν σε βάθος χρόνου, και με μια μικρή μείωση στην τιμή του, να είναι ακόμα πιο «ελκυστικό» στον υποψήφιο αγοραστή .
Λίγο περισσότερο από μια 10ετία σε επίσημα service, έχοντας επισκευάσει μερικές… χιλιάδες τηλέφωνα, από την εποχή που δεν ήταν ακόμα “smartphones”. Βρήκα περισσότερο ενδιαφέρον στη δοκιμή τους, την δημιουργία αναλυτικών reviews και video για κάθε ένα από αυτά! Gaming και οδήγηση οι αγάπες μου εκτός του χώρου της τεχνολογίας