Vodafone Ask Once: Ο νέος τρόπος εξυπηρέτησης

Vodafone Ask Once: Ο νέος τρόπος εξυπηρέτησης

Η Vodafone λανσάρει τον νέο, καινοτόμο τρόπο εξυπηρέτησης Vodafone Ask Once και δεσμεύεται να προσφέρει σε όλους τους συνδρομητές της, σταθερής και κινητής, ιδιώτες και επαγγελματίες, εγγυημένη εξυπηρέτηση.

Με τη νέα υπηρεσία Vodafone Ask Once, οι συνδρομητές της Vodafone αρκεί μία και μόνο φορά να επικοινωνήσουν με την εξυπηρέτηση πελατών της Vodafone και να ενημερώσουν για το θέμα που αντιμετωπίζουν. Σε περίπτωση που δεν λυθεί στην πρώτη επικοινωνία, τότε ένας εξειδικευμένος εκπρόσωπος, τον οποίο θα γνωρίζουν με το ονοματεπώνυμό του, αναλαμβάνει προσωπικά να τους ενημερώνει για την εξέλιξη του θέματός τους έως την επίλυσή του.

Οι συνδρομητές έχουν την ευελιξία να επιλέξουν τον τρόπο με τον οποίο επιθυμούν να ενημερώσουν τη Vodafone για κάποιο θέμα που πιθανόν να αντιμετωπίζουν είτε να καλέσουν στην εξυπηρέτηση πελατών της Vodafone είτε να επισκεφθούν ένα κατάστημα Vodafone είτε μέσω chat από το Vodafone App. Έτσι, στην περίπτωση που το θέμα τους δεν επιλυθεί στην πρώτη επικοινωνία, με την  υπηρεσία Vodafone Ask Once  o συνδρομητής λαμβάνει άμεσα στο κινητό του SMS με το όνομα του εξειδικευμένου εκπροσώπου που έχει αναλάβει το  θέμα του και την ημερομηνία που θα επικοινωνήσει μαζί του.

Παράλληλα, με την Εγγύηση Εξυπηρέτησης της Vodafone, σε περίπτωση που το θέμα του συνδρομητή δεν επιλυθεί στην πρώτη επικοινωνία και δεν το αναλάβει προσωπικά συγκεκριμένος εκπρόσωπος, τότε η Vodafone θα τον αποζημιώσει με 300’ ομιλίας προς όλα τα εθνικά δίκτυα,  για μια εβδομάδα.

Ο Διευθυντής Εμπορικών Λειτουργιών στη Vodafone Ελλάδας, κ. Παναγιώτης Γεωργιόπουλος, δήλωσε: «Για άλλη μία φορά, η Vodafone δημιουργεί μία καινοτόμο υπηρεσία κατανοώντας την ανάγκη του πελάτη για απλότητα στην εξυπηρέτηση. Με το Vodafone Ask Once, ξανασχεδιάσαμε την εξυπηρέτηση πελατών έτσι ώστε ο πελάτης να χρειάζεται να επικοινωνήσει μία μόνο φορά το θέμα προς επίλυση. Και όταν το θέμα δεν δύναται να λυθεί σε πρώτο χρόνο, τότε δεσμευόμαστε να το αναλάβει προσωπικά ένας εξειδικευμένος εκπρόσωπος μας ενημερώνοντας τον πελάτη μέχρι τη διευθέτηση του. Η Vodafone συνεχίζει να εξελίσσει και να επενδύσει στην προσωποποιημένη εμπειρία εξυπηρέτησης και τη διαθέτει σε όλους τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες».

Περισσότερες πληροφορίες στο www.vodafone.gr/exypiretisi/vodafone-ask-once/

2 σχολια

  1. antonis

    Υποσχεσεις πολλες……..αφησαν καταστημα εστιασης χωρις pos για 4 μερες με αποτελεσμα να φευγουν πελατες που θα πληρωναν με καρτα και η απαντηση τους ηταν οτι εμεις δεν ευθυνομαστε γι αυτο…….


    1. Post author
      Kostas Gliatiotis

      Παρότι δεν γνωρίζω για το συγκεκριμένο πρόβλημα, και δεν μπορώ να έχω συγκεκριμένη άποψη, από όσο γνωρίζω το συγκεκριμένο δελτίο τύπου αναφέρεται στο ότι θα υπάρχει συγκεκριμένος υπάλληλος που θα παίρνει την ευθύνη να ενημερώνει τον συνδρομητή. Δεν δεσμεύεται ότι θα λύνει το πρόβλημα άμεσα, αλλά ότι θα υπάρχει απλά συγκεκριμένος άνθρωπος που θα γνωρίζει το θέμα κάθε συνδρομητή και θα ενημερώνει αυτός για την πορεία της επίλυσης του.

Γραψτε ενα σχολιο

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.