Apple: Δυνατότητα διαγραφής από το iMessage μέσω του Site της.

Apple: Δυνατότητα διαγραφής από το iMessage μέσω του Site της.

Οι χρήστες iOS συσκευών της Apple έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν την υπηρεσία του iMessage για να ανταλλάσσουν γραπτά μηνύματα μεταξύ τους, χωρίς τη μεσολάβηση του δικτύου κινητής τηλεφωνίας και αντίστοιχα χωρίς χρέωση.

 

Η υπηρεσία του iMessage έχει αρκετά πλεονεκτήματα όπως την αναφορά παράδοσης (που η Apple αρνείται πεισματικά μέχρι σήμερα να προσφέρει και για τα απλά SMS…) αλλά και την αναφορά ανάγνωσης τους από τον παραλήπτη. Ταυτόχρονα προσφέρει τη δυνατότητα λήψης και αποστολής φωτογραφιών σε αρκετά καλύτερη ποιότητα από τα παραδοσιακά MMS που έτσι και αλλιώς λίγοι χρησιμοποιούν πλέον.

Από σήμερα η Apple προσφέρει τη δυνατότητα διαγραφής του χρήστη από την υπηρεσία του iMessage μέσω μιας σελίδας της, σε περίπτωση που αυτός δεν έχει πρόσβαση για κάποιο λόγο στην iOS συσκευή του.

Το iMessage λειτουργεί με τον εξής τρόπο. Με την ενεργοποίηση της υπηρεσίας από το χρήστη στη συσκευή του, αυτή δηλώνεται στην Apple ώστε να λαμβάνει και να προωθεί τα μηνύματα που στέλνει στη συνέχεια. Ταυτόχρονα όταν κάποιος προσπαθεί να στείλει ένα μήνυμα σε κάποιον αριθμό τηλεφώνου από το iPhone του για παράδειγμα, αυτό ελέγχει αυτόματα αν ο παραλήπτης είναι χρήστης συσκευής που υποστηρίζει το iMessage τη πρώτη φορά που θα γίνει αποστολή προς αυτόν και στη συνέχεια “το θυμάται” ώστε να στέλνει μονίμως τα μηνύματα σαν iMessage.

Το πρόβλημα εμφανίζεται όταν ο χρήστης μιας iOS συσκευής σταματήσει να τη χρησιμοποιεί χωρίς πρώτα να απενεργοποιήσει από αυτή την υπηρεσία του iMessage. Σε αυτή τη περίπτωση πολλές φορές οι υπόλοιποι χρήστες iOS συσκευών δεν ενημερώνονται αυτόματα για την αλλαγή ακόμα και μετά από μεγάλο χρονικό διάστημα. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα αυτοί να συνεχίζουν εν αγνοία τους να στέλνουν μηνύματα σαν iMessage, τα οποία όμως δεν παραδίδονται ποτέ στο χρήστη που έχει σταματήσει να χρησιμοποιεί την υπηρεσία.

Σίγουρα ο μέσος χρήστης δεν είναι υποχρεωμένος να θυμηθεί να απενεργοποιήσει την υπηρεσία πριν σταματήσει να χρησιμοποιεί την iOS συσκευή του, ενώ μπορεί να μην έχει τη δυνατότητα σε περίπτωση που αυτή έχει κλαπεί για παράδειγμα. Υπάρχει ακόμα η πιθανότητα να συνεχίζει να χρησιμοποιεί κάποιο iPad της εταιρείας ενώ το κινητό του τηλέφωνο είναι Android πλέον, και να θέλει να λαμβάνει τα μηνύματα του σε αυτό.

Η διαγραφή από την υπηρεσία γίνεται με την εισαγωγή του τηλεφωνικού αριθμού του χρήστη, στον οποίο η Apple στέλνει στη συνέχεια ένα γραπτό μήνυμα με τον κωδικό πρόσβασης που απαιτείται για τη διαγραφή του από την υπηρεσία του iMessage.

Εδώ θα πρέπει να αναφέρουμε πως η Apple έχει αναγνωρίσει το συγκεκριμένο πρόβλημα με τη λειτουργία του iMessage από τον περασμένο Μάιο και μέχρι σήμερα δεν είχε προσφέρει κάποια λύση.

Γραψτε ενα σχολιο

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.