Η Samsung Electronics Hellas διακρίθηκε για 3η συνεχή χρονιά στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ). Συγκεκριμένα, κέρδισε το πρώτο βραβείο στην κατηγορία «Αντιμετώπιση Παραπόνων και Ειδικών Απαιτήσεων των Πελατών». Τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών πραγματοποιήθηκαν την Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2016 στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
Ο Γιώργος Ανδρεαδάκης, Επικεφαλής Customer Service της Samsung Electronics Hellas δήλωσε σχετικά: «Μας τιμάει ιδιαίτερα αυτή η σημαντική αναγνώριση της δουλειάς μας από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ). Αντιμετωπίζουμε την κάθε περίπτωση ξεχωριστά, με υπευθυνότητα και προσπαθούμε να ανταποκριθούμε στις προσδοκίες των πελατών μας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο».
Ο μη κερδοσκοπικός οργανισμός διοργάνωσε για 7η συνεχή χρονιά τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών. Στα Βραβεία συμμετέχουν εταιρείες και οργανισμοί, καθώς και διακεκριμένοι επαγγελματίες από διάφορους κλάδους, που βραβεύονται για τις πρακτικές τους στον τομέα εξυπηρέτησης πελατών, μέσα από μία διεθνώς αποδεκτή και αντικειμενική διαδικασία.
Λίγο περισσότερο από μια 10ετία σε επίσημα service, έχοντας επισκευάσει μερικές… χιλιάδες τηλέφωνα, από την εποχή που δεν ήταν ακόμα “smartphones”. Βρήκα περισσότερο ενδιαφέρον στη δοκιμή τους, την δημιουργία αναλυτικών reviews και video για κάθε ένα από αυτά! Gaming και οδήγηση οι αγάπες μου εκτός του χώρου της τεχνολογίας