Lenovo: Ενισχυμένα αποτελέσματα στο πρώτο τρίμηνο του οικονομικού έτους 2017/18

Lenovo: Ενισχυμένα αποτελέσματα στο πρώτο τρίμηνο του οικονομικού έτους 2017/18

Με κινητήριο μοχλό την στρατηγική τριών φάσεων, η Lenovo συνέχισε τον επιχειρηματικό της μετασχηματισμό, παρουσιάζοντας θετικά αποτελέσματα κατά το πρώτο τρίμηνο με υψηλή κερδοφορία στους βασικούς τομείς των Η/Υ και έξυπνων συσκευών και βελτιώσεις σε έσοδα και κέρδη σε στοχευμένους τομείς ανάπτυξης, όπως το τμήμα Data Center και το τμήμα των κινητών.
Ανανεωμένο με νέες επενδύσεις σε ανθρώπους και προϊόντα, το Data Center Group της Lenovo (DCG) παρουσίασε την πιο ανεπτυγμένη γκάμα προϊόντων στην ιστορία του, με το νέο χαρτοφυλάκιο προϊόντων ThinkSystem και ThinkAgile, και συνέχισε να εστιάζει στην οργάνωση των πωλήσεων. Αντίστοιχα, ο τομέας του Mobile Business Group (MBG) της Lenovo λάνσαρε σημαντικά νέα προϊόντα με ηγέτη το Moto Z2 Force, τώρα διαθέσιμο σε όλους τους μεγαλύτερους παρόχους των Η.Π.Α. και ανέπτυξε το branding του σε παγκόσμιο επίπεδο.
Για το πρώτο οικονομικό τρίμηνο που ολοκληρώθηκε στις 30 Ιουνίου 2017, τα τριμηνιαία έσοδα της Lenovo ήταν της τάξεως των 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων, παραμένοντας σταθερά σε σχέση με το περασμένο έτος, παρουσιάζοντας ωστόσο αύξηση 4,5% σε σχέση με το περασμένο τρίμηνο. Οι απώλειες προ φόρων του πρώτου τριμήνου ανήλθαν στα 69 εκατομμύρια δολάρια με καθαρές ζημιές της τάξεως των 72 εκατομμυρίων δολαρίων.
Τα λειτουργικά κέρδη παρουσίασαν αύξηση 110 εκατομμυρίων δολαρίων σε σχέση με το περασμένο τρίμηνο. Το μικτό κέρδος της εταιρείας για το πρώτο τρίμηνο παρουσίασε μείωση της τάξεως του 11% σε σχέση με το περασμένο έτος και κυμαίνεται στα 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια, παραμένοντας σταθερό σε σχέση με το περασμένο τρίμηνο, με μικτό περιθώριο κέρδους της τάξεως του 13.6%. Οι βασικές απώλειες ανά μετοχή ήταν της τάξεως των 0.66 US cents, ή 5.15 HK cents.
Η Lenovo παρουσίασε την στρατηγική 3 φάσεων, ισορροπώντας την μεγάλη ανάπτυξη του τομέα του PCSD (PC & Smart Devices) με την κερδοφορία, επιταχύνοντας την ανάπτυξη των τομέων DCG και MBG και επενδύοντας σε non-hardware τομείς, για να ακολουθήσει την τρέχουσα δυναμική της αγοράς, αλλά και να τοποθετήσει την εταιρεία σε θέση για μακροπρόθεσμη κερδοφόρα ανάπτυξη. Η Lenovo επενδύει σε βασική τεχνολογία και πλατφόρμες νέας γενιάς που θα βοηθήσουν τη μετάβαση των καταναλωτών σε μια εποχή έξυπνου internet, όπου όλες οι συσκευές θα είναι συνδεδεμένες στο cloud και θα τροφοδοτούνται από Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ).

Καθώς η Lenovo εστιάζει σε νέες τεχνολογίες με την “Device + Cloud στρατηγική”, το Lenovo Capital and Investment Group (LCIG), ο πάροχος της εταιρείας για ΙοΤ λύσεις, έφτασε το ορόσημο των 3 εκατομμυρίων χρηστών για το πρώτο τρίμηνο στην παγκόσμια API πλατφόρμα του.
Επιπρόσθετα, καθώς η Lenovo συνεχίζει να αναπτύσσει το οικοσύστημά της, το LenovoID (ένα μηχανισμός αναγνώρισης μοναδικών χρηστών συσκευών Lenovo) έφτασε τους 225 εκατομμύρια χρήστες στο πρώτο τρίμηνο. Η πρόοδος που παρουσιάζει η Lenovo στα non-hardware τμήματα, όπως το λογισμικό, οι υπηρεσίες και τα big data, έχει ήδη αποφέρει καρπούς και κερδίζει συνεχώς νέους χρήστες.

Στο τρίτο ετήσιο Tech World event της εταιρείας, που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο μήνα στην Σαγκάη, η Lenovo παρουσίασε διάφορα νέα καταναλωτικά και επαγγελματικά προϊόντα, όπως η wearable τεχνολογία του SmartVest και τα γυαλιά daystAR, χρήσιμα για βιομηχανικές συντηρήσεις. Η Lenovo ανακοίνωσε επίσης, επένδυση ύψους 1,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων στην έρευνα και ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης, ενώ παράλληλα αναζητά έξυπνες λύσεις και συνεργασίες στους τομείς Κατασκευής, της Υγείας και των Μεταφορών.

Ειδικότερα, το Mobile Business Group (MBG) της Lenovo, το οποίο περιλαμβάνει τις μάρκες κινητών Moto και Lenovo, σημείωσε ενθαρρυντική ανάπτυξη εσόδων εκτός Κίνας, της τάξεως των 1.7 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αύξηση 7.6% σε σχέση με το περασμένο έτος. Ενισχύοντας το ήδη υπάρχον momentum της εταιρείας στον συγκεκριμένο τομέα, η Lenovo πέτυχε τον στόχο που είχε θέσει δημόσια για την πώληση 3 εκατομμυρίων Moto Z smartphones μέσα στους πρώτους 12 μήνες.
Για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο, ο τομέας του MBG συνεχίζει να παρουσιάζει έσοδα και να βελτιώνει την κερδοφορία του, με 2% αύξηση στα έσοδα σε σχέση με το περασμένο έτος, ύψους 1.7 δισεκατομμυρίων δολαρίων και βελτίωση περιθωρίου κέρδους προ φόρων κατά 2.2 μονάδες μέσα στο ίδιο διάστημα.
Με πωλήσεις 11 εκατομμυρίων smartphones μέσα στο πρώτο τρίμηνο, η Lenovo αναπτύχθηκε κατά 12.3% σε σχέση με το προηγούμενο έτος εκτός της Κίνας, αποτέλεσμα κυρίως των μεγάλων αυξήσεων που παρουσιάστηκαν στις αγορές της Δυτικής Ευρώπης και της Λατινικής Αμερικής, με ανάπτυξη 137% και 56% αντίστοιχα σε σχέση με το περασμένο έτος.

Γραψτε ενα σχολιο