To G3 της LG είχε γίνει “διάσημο” μέσω των συνεχών διαρροών του σχεδίου του και των τεχνικών του χαρακτηριστικών πολύ πριν παρουσιαστεί και επίσημα απο την LG.
Φαίνεται λοιπόν πως εκτός απο το ενδιαφέρον για αυτό πριν κυκλοφορήσει, το LG G3 καταφέρνει να έχει και εντυπωσιακή πορεία στην αγορά. Στην εγχώρια αγορά της Νοτίου Κορέας τουλάχιστον, αφού μόνο εκεί ειναι προς το παρόν διαθέσιμο, το LG G3 κατάφερε να πουλήσει 100.000 συσκευές μέσα σε 5 μόλις ημέρες απο τη κυκλοφορία του. Πριν απο ένα χρόνο περίπου, το LG G2 είχε καταφέρει περίπου τις μισές πωλήσεις στο ίδιο χρονικό διάστημα και πάντα στην αγορά της Νοτίου Κορέας.
Το LG G3 δεν έχει ακόμα ξεκινήσει να πωλείται επίσημα στον υπόλοιπο κόσμο με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν στοιχεία για τη πορεία του σε Ευρώπη και Αμερική. Με τη διάθεση του στην Ευρώπη αρχικά να πρόκειται να ξεκινήσει μέσα στον Ιούνιο, φαίνεται πως το LG G3 θα τύχει ανάλογης υποδοχής και στη γηραιά ήπειρο, αν και είναι μάλλον αδύνατον να δουμε αναλογικά πάντα αντίστοιχη επιτυχία.
Μοναδικό “πρόβλημα” για την εταιρεία δείχνει να είναι η αδυναμία ταυτόχρονης διάθεσης σε όσο το δυνατόν περισσότερες αγορές ώστε να εκμεταλευτεί την αρχική θετική εικόνα που έχει δημιουργήσει στο αγοραστικό κοινό το LG G3.
Λίγο περισσότερο από μια 10ετία σε επίσημα service, έχοντας επισκευάσει μερικές… χιλιάδες τηλέφωνα, από την εποχή που δεν ήταν ακόμα “smartphones”. Βρήκα περισσότερο ενδιαφέρον στη δοκιμή τους, την δημιουργία αναλυτικών reviews και video για κάθε ένα από αυτά! Gaming και οδήγηση οι αγάπες μου εκτός του χώρου της τεχνολογίας